donderdag 1 maart 2012

Sojakaarsen van Hip & Hippie





Jaaaa hoor. Het is zover. Ik heb weer een nieuwe verslaving te pakken. Afgelopen jaar gaf ik een klein fortuin uit aan de geurkaarsen van IKEA. Mijn hemel, ik heb die dingen gebrand alsof mijn leven er van af hing. Maar nu heb ik nog iets leukers ontdekt.

De kaarsen van Hip & Hippie zijn bedacht door twee zusjes uit Texas. Een goed product, met een nog beter boodschap. Hip & Hippie doneert een deel van haar winst aan organisaties die zich inzetten voor de aarde, mens of dier. Daarnaast zijn de kaarsen handgemaakt van natuurlijke soja was, zijn de lonten loodvrij, de (mooie) verpakkingen van gerecyceld materiaal en wordt er niks op dieren getest. Voor mij al een reden om ze te kopen.

Leuk extraatje is dat met een beetje zorg uit het papier bloemen groeien, hoe gaaf is dat? Zelf heb ik op dit moment Rose Geranium van 120 branduren. Ja, dat heb je goed gelezen, 120 branduren. Als je de kaars dus elke avond 3 uurtjes laat branden gaat hij meer dan een maand mee. Mijn huisje ruikt zo heerlijk en fris! Naast de grootste versie heb ik ook nog een minikaars in de geur pepermint pine en ook dit is een heerlijke geur. De kaarsen zijn niet goedkoop, maar als je bedenkt hoe lang ze mee gaan dan zijn ze in verhouding tot andere kaarsen juist niet duur. In the end ben je minder geld kwijt!

Branden jullie veel kaarsen thuis?



23 opmerkingen:

  1. Brand bijna nooit kaarsen, maar deze vind ik wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking is al leuk! Wij branden thuis ook vaak geurkaarsen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuuuk!! Ik hou van kaarsjes. Kost me soms meer dan me lief is maar ik hou er van. Is zo gezellig :)
    xo www.paschionforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik houd van een lekker ruikend huis!!
    zelf brand ik vaak homescents, maar hier ben ik ook wel erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice post :) i'm following you, visit my blog if you want :)
    anordinarylifestylebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat zien die kaarsen er ontzettend leuk uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog is wonderful!!
    NOW I FOLLOW YOU..
    FOLLOW ME TOO!!
    http://theenchantedshoes.blogspot.com/

    Kiss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind eigenlijk.. dat als een huis geen kaarsen heeft.. eigenlijk geen huis is haha. Kaarsen zorgen voor gezelligheid en knusheid, eigenlijk zorgen kaarsen alleen maar voor positieve dingen..

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk! die plantjes ook haha. ik ben niet zo'n kaarsen mens. ofja, wel voor de sier maar niet per se voor de geur. van die goedkope kaarsen vind ik vaak zo chemisch en echt goede kaarsen.. dan denk ik €15 voor een kaars?? haha doe mij maar van die stokjes in geurolie, vooral die van rituals (hoewel die eigenlijk ook best duur zijn haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely blog!
    check out my blog
    and if you like it you can also follow :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk, en ik ken het in mijn huis staan overal geurkaarsen en overal koop ik ze:) mijn vriend snapt het niet zo;)

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een supergoed en mooi idee zeg!
    &Het ziet er ook nog eens lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw ze zien er super uit!! Ben er nu ook wel erg benieuwd naar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik brand heel vaak kaarsen, dus dit is echt iets voor mij... Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou wel van kaarsen branden en deze zien der erg fijn uit!
    Waar kun je ze krijgen? Leuk voor in het nieuwe huis :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah dees zag ik allemaal op tumblr, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
top